Częste pytania

1. Jak mam zamówić?

 Aby złożyć zamówienie na www.tiara.ro, wszystko, co musisz zrobić, to dodać produkt / produkty w koszyku, aby zaznaczyć obowiązkowe pola „Zgadzam się z warunkami”, aby nacisnąć przycisk „Zakończ zamówienie” , Aby wprowadzić dane kontaktowe i dane dostawy, aby wybrać metodę płatności, po czym możesz wypełnić zamówienie. Po wykonaniu zamówienia automatycznie otrzymasz wiadomość e -mail z potwierdzeniem, w którym możesz śledzić zamówienie. Jeśli nie otrzymałeś e -maila potwierdzającego, zalecamy sprawdzenie spamu.

Inne metody zamówienia to:

- Telefon: o 0760 769 769

- przez prywatną wiadomość na Facebooku Messenger / Instagram

- za pośrednictwem e -maila: contact@tiara.ro

2. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?

Minimalne zamówienie to 35 LEI.

3. Jak mogę anulować / zmodyfikować zamówienie?

Zmienianie się jest normalne. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane i chcesz je zrezygnować lub zmienić, skontaktuj się z nami telefonicznie lub e -mail na adres contact@tiara.ro, aby je anulować / zmodyfikować. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane, nie możemy już go anulować / zmodyfikować.

4. Jak mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone, skontaktuj się z nami, a my je zmienimy, ale jeśli zamówienie jest na wysyłce, skontaktuj się z kurierem, aby zmienić adres.

5. Jak mogę zapłacić?

Na końcu kolejności masz wybór między 2 wariantami:

- Płatność online z kartą (wykluczone revolut)

- zwrot kosztów w kurierze

6. Jaką gwarancję mają produkty?

Nasze produkty korzystają z gwarancji 30 dni od daty dostawy. Gwarancja przyznanej zgodności nie wpływa na prawa przyznane przez prawo konsumenckie i jest zgodna z przepisami GO nr 21/1992 dotyczącej ochrony konsumentów, z kolejnymi modyfikacjami, a także z prawem. Nr 449/2003 i prawo 296/2004.

7. Jak mogę użyć „kodu rabatowego”?

Jeśli otrzymałeś kod rabatowy, możesz wprowadzić go w polu „kod rabatowy”, przed wypełnieniem danych dostawy. Jest opcjonalny i nie skumuje się na innych kodach i/lub produktach prezentowych!

8. Jakie są koszty dostawy?

Dostawa wynosi 16,9 LEI w dowolnym miejscu w kraju, bez opodatkowania dodatkowego km. W przypadku zamówień większych niż 249 LEI dostawa jest bezpłatna.

9. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy wynosi 1-3 dni robocze. W zatłoczonych okresach, takich jak Czarny piątek lub święta, można go przedłużyć do 3-5 dni.

10. Jak zmienić produkt?

Jeśli chcesz zmienić produkt, aby powiadomić nas o tej intencji e -mailem na adres contact@tiara.ro, a jednocześnie wskazać żądany produkt w zamian. Uwaga! Wymiana jest dokonywana tylko z innym produktem o tej samej wartości lub większej. Wymiana na wymianę wynosi 16,9 LEI.

10. Jak zwrócić produkt?

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania go bez wywoływania powodu. Jeśli zmieniłeś zdanie, będziesz musiał ponieść wydatki powrotne. Można go wysłać za pośrednictwem każdej firmy kurierskiej, którą chcesz na adres na paczce. Produkty muszą być pakowane w pudełko kartonowe, zawieraj pakiety, w których je otrzymałeś, i nie prezentujesz śladów zachowania. Przed odesłaniem paczki, wypełnij to Formularz powrotu .

OSTROŻNY ! Nie wysyłaj paczki przez rumuński post.

 

11. Co mam zrobić, jeśli otrzymałem wadliwy produkt?

Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt lub produkt inny niż uporządkowany, musisz powiadomić nas w 24h przez e -mail na adres contact@tiara.ro ze zdjęciem wspierającym, a my zmienimy go za darmo w najkrótszym czasie.

 

12. Jak długo odzyskuję pieniądze?

Zgodnie z prawem termin zwrotu pieniędzy wynosi maksymalnie 14 dni i jest zwracany wyłącznie na rachunku bankowym. Po zakończeniu formularza powrotu prosimy o podanie ważnego IBAN przez e -mail.

13. Czy mogę wrócić, jeśli nie mam już oryginalnego pudełka?

Tak, możesz zwrócić produkty w dowolnym innym pudełku. Produkty zwrócone w plastikowych torbach zostaną odrzucone.

14. Co mam zrobić, jeśli zamówiłem więcej produktów i chcę zwrócić tylko część?

Możesz zwrócić dowolne produkty, które chcesz z zamówienia, o ile nie są one częścią zestawów promocyjnych (1+1 prezent), pakietów z bezpłatnymi lub bezpłatnymi rabatami produktów lub w kategorii „Outlet”.