Dostawa - zwrot
Dostawa produktów:
Dostawa jest dokonywana przez szybki kurier i koszty :.
- Rumunia: GLS - 16,9 Ron (1-2 dni)
- Węgry: DPD - 1890 HUF (2-3 dni)
- Bułgaria: DPD - 10 BGN (2-3 dni)
- Republika Czeska: DPD - 149 CZK (3-5 dni)
- Słowenia: DPD - 4,9 EUR (3-5 dni)
- Polska: DPD - 19,9 PLN (3-5 dni)
- Grecja: GLS - 4,9 EUR (3-5 dni)
Jeśli zamówienie przekroczy 249 LEI, dostawa będzie bezpłatna na terytorium Rumunii.
Pakiety przybywają w 1-3 dni robocze, ale w zatłoczonym okresie (Czarny piątek, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc itp.), Czas dostawy można wydłużyć do 4-5 dni.
Zastrzegamy sobie prawo do potwierdzenia zamówień w przypadku klientów, którzy odrzucili zamówienia i chcą ich powrotu. Jeśli nie odpowiadają, polecenia są anulowane automatycznie.
Zwrot produktu:
Aby zwrócić produkt, musisz wypełnić powrót Fommy> Formularz powrotu
Prawo do zwrotu jest ważne tylko dla osób fizycznych.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami (rozporządzenie awaryjne 34/2014), dotyczące zdalnie zakupionych produktów, masz dostępne 14 dni kalendarzowych Od otrzymania paczki, aby poinformować nas o zamiarze zwrotu produktów i odesłania ich z powrotem.
Ze względu na ograniczone zapasy, jeśli zwrócony produkt nie wejdzie w nasze posiadanie w tym przedziale (14 dni kalendarzowych), zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.
Po powrocie istnieją dwie możliwości:
1. Zastąpienie produktu podobnym jednym lub innym produktem na magazynie.
2. Odzyskiwanie pieniędzy.
Zwrot produktów zostanie odrzucony, jeśli:
- Produkt nie jest odpowiednio zapakowany i dociera do nas uszkodzonych
- Produkt jest pakowany (pudełka są obowiązkowe do pakowania produktów, a produkty otrzymywane w torbach są odmawiane)
- Produkt został zużyty
- Produkt przedstawia zmiany fizyczne lub interwencje
- Produkty są wysyłane przez post - Nie wysyłaj paczek po poczcie
- Pakiet powrotny ma zwrot pieniędzy Nie wysyłaj pakietów z zwrotem zwrotu.
- Zwrot pieniędzy odbywa się w ciągu maksymalnie 14 dni (od momentu otrzymania produktów) wyłącznie na rachunku bankowym. Według faktury podatkowej klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty wypłaconej na kurier, w tym podatki transportowe. (Jeśli klient osiągnie częściowy zwrot, otrzymuje wartość zwróconego produktu, bez opłaty transportowej)
- pakiety, dla których nie był transport Zapłacone, zostaną odmówione bez powiadomienia z góry.
- Produkty w kategorii „Outlet” nie można zwrócić
Koszty zwrotu
Wysyłka do zwrotu produktu można wykonać za pośrednictwem każdej firmy kurierskiej (Wykluczony rumuński post!) :
- Jeśli otrzymałeś produkt inny niż zamówiony, koszty wymiany zostaną poniesione przez Tiara
- Jeśli zmieniłeś zdanie produktu lub nie jesteś z niego zadowolony, czwrot zwrotu będzie obsługiwany przez twój .
- Jeśli produkt ma wady produkcyjne zastąpiony , a koszt transportu ponosi Tiara. (W przypadku otrzymania wadliwego produktu musimy zostać ogłoszeni w maksymalnie 24h).
- Jeśli produkt zostanie zepsuty w ciągu 14 dni, zostanie zastąpiony za darmo lub naprawiony zgodnie ze sprawą.
- W przypadku, gdy klient zapłacił zamówienie za pomocą karty, ale nie odebrał paczki, tylko kwota produktów zostanie zwrócona, z wyjątkiem opłat transportowych.
Legalne prowizje
Zgodnie z przepisami sztuki. 9 z Geo 34/2014, nabywca, niezadowolony z wydajności lub jakości produktu, lub jeśli stwierdza, że produkt nie odpowiada jego wymaganiom, ma prawo jednostronne rozwiązanie umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty od daty od daty od daty odbiór produktu. W przypadku rozwiązania umowy produkt musi znajdować się w stanie sprzedaży, w towarzystwie wszystkich akcesoriów, a jego pudełko nie jest uszkodzone.
Zgodnie z art. 13 z GEO 34/2014 zwrot kwot wypłaconych na produkcie zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni od daty umowy, klient ma obowiązek wysłać paczkę do nas w ciągu 14 dni od daty od daty od daty Umowa, jeśli uda nam się odroczyć zwrot wartości wypłacanych produktów, dopóki produkt nie dotrze do nas fizycznie.