Dostawa - zwrot

Dostawa produktów:

Dostawa jest dokonywana przez szybki kurier i koszty :.

  • Rumunia: GLS - 16,9 Ron (1-2 dni)
  • Węgry: DPD - 1890 HUF (2-3 dni)
  • Bułgaria: DPD - 10 BGN (2-3 dni)
  • Republika Czeska: DPD - 149 CZK (3-5 dni)
  • Słowenia: DPD - 4,9 EUR (3-5 dni)
  • Polska: DPD - 19,9 PLN (3-5 dni)
  • Grecja: GLS - 4,9 EUR (3-5 dni)

Jeśli zamówienie przekroczy 249 LEI, dostawa będzie bezpłatna na terytorium Rumunii. 

Pakiety przybywają w 1-3 dni robocze, ale w zatłoczonym okresie (Czarny piątek, Boże Narodzenie, 8 marca, Wielkanoc itp.), Czas dostawy można wydłużyć do 4-5 dni.

Zastrzegamy sobie prawo do potwierdzenia zamówień w przypadku klientów, którzy odrzucili zamówienia i chcą ich powrotu. Jeśli nie odpowiadają, polecenia są anulowane automatycznie.

 

Zwrot produktu:

Aby zwrócić produkt, musisz wypełnić powrót Fommy> Formularz powrotu

Prawo do zwrotu jest ważne tylko dla osób fizycznych.


Zgodnie z obowiązującymi przepisami (rozporządzenie awaryjne 34/2014), dotyczące zdalnie zakupionych produktów, masz dostępne 14 dni kalendarzowych Od otrzymania paczki, aby poinformować nas o zamiarze zwrotu produktów i odesłania ich z powrotem.

Ze względu na ograniczone zapasy, jeśli zwrócony produkt nie wejdzie w nasze posiadanie w tym przedziale (14 dni kalendarzowych), zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu.


Po powrocie istnieją dwie możliwości:


1. Zastąpienie produktu podobnym jednym lub innym produktem na magazynie.
2. Odzyskiwanie pieniędzy.

 

Zwrot produktów zostanie odrzucony, jeśli:

  • Produkt nie jest odpowiednio zapakowany i dociera do nas uszkodzonych 
  • Produkt jest pakowany (pudełka są obowiązkowe do pakowania produktów, a produkty otrzymywane w torbach są odmawiane)
  • Produkt został zużyty
  • Produkt przedstawia zmiany fizyczne lub interwencje
  • Produkty są wysyłane przez post - Nie wysyłaj paczek po poczcie
  • Pakiet powrotny ma zwrot pieniędzy Nie wysyłaj pakietów z zwrotem zwrotu.

- Zwrot pieniędzy odbywa się w ciągu maksymalnie 14 dni (od momentu otrzymania produktów) wyłącznie na rachunku bankowym. Według faktury podatkowej klient otrzymuje zwrot pełnej kwoty wypłaconej na kurier, w tym podatki transportowe. (Jeśli klient osiągnie częściowy zwrot, otrzymuje wartość zwróconego produktu, bez opłaty transportowej)

- pakiety, dla których nie był transport Zapłacone, zostaną odmówione bez powiadomienia z góry.

 

- Produkty w kategorii „Outlet” nie można zwrócić

 

 Koszty zwrotu

Wysyłka do zwrotu produktu można wykonać za pośrednictwem każdej firmy kurierskiej (Wykluczony rumuński post!) :

- Jeśli otrzymałeś produkt inny niż zamówiony, koszty wymiany zostaną poniesione przez Tiara 

- Jeśli zmieniłeś zdanie produktu lub nie jesteś z niego zadowolony, czwrot zwrotu będzie obsługiwany przez twój .

- Jeśli produkt ma wady produkcyjne  zastąpiony , a koszt transportu ponosi Tiara. (W przypadku otrzymania wadliwego produktu musimy zostać ogłoszeni w maksymalnie 24h).

- Jeśli produkt zostanie zepsuty w ciągu 14 dni, zostanie zastąpiony za darmo lub naprawiony zgodnie ze sprawą.

- W przypadku, gdy klient zapłacił zamówienie za pomocą karty, ale nie odebrał paczki, tylko kwota produktów zostanie zwrócona, z wyjątkiem opłat transportowych.

Legalne prowizje

 

Zgodnie z przepisami sztuki. 9 z Geo 34/2014, nabywca, niezadowolony z wydajności lub jakości produktu, lub jeśli stwierdza, że ​​produkt nie odpowiada jego wymaganiom, ma prawo jednostronne rozwiązanie umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty od daty od daty od daty odbiór produktu. W przypadku rozwiązania umowy produkt musi znajdować się w stanie sprzedaży, w towarzystwie wszystkich akcesoriów, a jego pudełko nie jest uszkodzone.

 

Zgodnie z art. 13 z GEO 34/2014 zwrot kwot wypłaconych na produkcie zostanie wykonany w ciągu maksymalnie 14 dni od daty umowy, klient ma obowiązek wysłać paczkę do nas w ciągu 14 dni od daty od daty od daty Umowa, jeśli uda nam się odroczyć zwrot wartości wypłacanych produktów, dopóki produkt nie dotrze do nas fizycznie.